luni, 23 decembrie 2019

teamă




teamă




teamă să văd o mașină de poliție care se apropie de portalul meu.
teama de a dormi.
teama de a nu adormi.
teamă de resuscitare din trecut.
teama de prezent, luând zborul.
teamă de oricare mail care ciripește  în liniștea nopții.
teamă de furtuni electrice.
teamă de curatorul de riduri care nu are un loc pe obraz!
teamă de câinii despre care mi s-a spus că nu mușcă.
teamă de anxietate.
teamă de a identifica corpul unui prieten mort.
teamă de a scăpa de bani
mi-e teamă că am prea mult, deși, oamenii nu vor crede asta. 

teamă de profiluri psihologice.
îmi este teamă să ajung înaintea altcuiva.
teamă de scrisorile copiilor mei în plicuri.
mi-e teamă să mor înaintea mea și mă simt vinovat.
mi-e teamă de a fi nevoit sa locuiesc cu mama când este bătrână.
teamă de confuzie.
mă tem că această zi se va termina cu o notă nefericită.
mi-e teamă să ajung și să realizez că abia am plecat.
teamă de a nu iubi și teama de a nu iubi destul.
mi-e teamă, ceea ce îmi place este letal pentru cei dragi.
teamă de moarte
mi-e teamă să trăiesc prea...
teama de moarte. 

— am mai spus asta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu